تعمیر توالت فرنگی و لوله بازکنی

لوله بازکنی تعمیر توالت فرنگی

تعمیر توالت فرنگی و لوله بازکنی

۱ بازديد
توالت شما، 5 خرابی مکرر آن و نحوه تعمیر آنها
لوله کش های حرفه ای  به شما می گویند که رایج ترین خرابی ها و تعمیرات توالت چیست و چگونه می توانید آنها را با خیال راحت تعمیر کنید. به لطف  توالت خود را آماده نگه دارید!
 
از خود می پرسیم که بهترین اختراع در خانه چیست. طبق معمول، هر حرفه‌ای تمایل دارد از انجمن خود بپرسد: "بدون آب چه کار می‌کردیم؟"، "اگر بدون یخچال چه می‌شد؟"، "خوب، خوب، اما در مورد درها و قفل‌ها چطور؟" نتیجه گیری: ما در محاصره وسایل راحتی زندگی می کنیم که از قبل آن را کاملا ضروری می دانیم. امکاناتی که یک قرن پیش وجود نداشت. یا 50 سال. یا حتی بیش از چند دهه، مانند اینترنت.
لوله بازکنی تهران
 
"خب، نگاه کن، هر چه جستجو می کنم، نمی توانم مشکل توالت را پیدا کنم... امروز باید در مورد یکی از آنها صحبت کنیم: توالت ما. این وسیله بسیار متمدن از یک مخزن تشکیل شده است که حاوی آب و دو مکانیسم: یکی برای فلاشینگ ، که وقتی دکمه را فشار می دهیم یا زنجیر را بیرون می کشیم، آن را از طریق توالت آزاد می کند و دیگری برای ورودی آب، تا توالت را برای بازدید بعدی آماده کنیم.
 
 لوله بازکنی اسلامشهر
 
این ترشحات معمولاً شکننده ترین این قطعات است و به طور منظم هر دو یا سه سال یکبار می شکند ، زیرا روزانه استفاده می شود و معمولاً از پلاستیک ساخته شده است که باید هزاران ضربان را تحمل کند. اگر ترشحات بدتر شود و آب را در آن "زمان های مرده" بین استفاده و استفاده از آن عبور دهد، به نشت روزانه لیتر و لیتر مایع گرانبها تبدیل می شود که حتی بیشتر از صورتحساب های ما بر وجدان ما سنگینی می کند. خود مادر طبیعت. به همین دلیل مهم است که به روشی بسیار ساده کمی توجه کنید: تماشا کنید که آیا کوچکترین قطره ای از آب به داخل توالت می افتد یا خیر، و گوش دادن به اینکه آیا می شنوید که آیا می شنوید که مخزن آب بدون توقف دوباره پر می شود یا خیر.
لوله بازکنی تهران تعمیر توالت فرنگی تهران
 
5 مشکل اساسی وجود دارد که دیر یا زود تقریباً در تمام توالت های دنیا رخ می دهد:
مال شما، درست مثل من، خیلی خاص است، می دانم. اما این بدان معنا نیست که شما از گذراندن یکی از این مصائب در امان نخواهید بود، بنابراین راه حل هر مشکل توالت را یادداشت کنید:
 
1. آب مدام خارج می شود
بند ترک داره دوست من ما داریم آب می ریزیم پس باید سریعا اقدام کنیم. نگاهی اجمالی به پست ما در مورد قطعات یک مخزن بیندازید تا با آنچه می خواهید پیدا کنید آشنا شوید و مخزن توالت را از درب بالایی باز کنید. سطح آب داخل را بررسی کنید. اگر سطح آب از میزان تخلیه بیشتر شود، مکانیسم ورودی آب خراب می شود. به همین دلیل است که بیش از حد لازم پر می شود و برای تعمیر آن، راحت ترین کار این است که کل مکانیسم را با یک مکانیسم جدید جایگزین کنید (آب توالت را خاموش کنید، مکانیزم را بیرون بیاورید، به فروشگاه سخت افزار معمولی خود بروید و بپرسید. برای همان). اگر سطح آب از میزان تخلیه تجاوز نکند، همچنین نشان دهنده شکستگی است و محلول یکسان است: بلافاصله آن را تعویض کنید.
 
 مکانیزم یک مخزن
 
2. دسته کار نمی کند
گاهی اوقات به سادگی مکانیسم شستشوی داخلی شل شده است. فقط باید پوشش مخزن را بردارید و ببینید که آیا میله ای که هر دو قطعه را به هم وصل می کند کامل است، اما شل است یا شکسته است . در حالت اول آن را قلاب کنید تا بتواند دوباره عملکرد خود را انجام دهد. در دوم، مکانیسم را جایگزین می کند.
 
3. دکمه فشار شکسته است
دقیقاً همان چیزی است که در مورد قبلی اتفاق می افتد: باید درب مخزن را باز کنید تا ببینید آیا کابل یا میله پلاستیکی که دکمه و تخلیه را به هم وصل می کند شکسته است یا فقط شل شده است. در یک مورد مجدداً وصل کنید و در دیگری کل مکانیسم را جایگزین کنید.
 
4. وقتی توالت را می‌شویید، هیچ آبی بیرون نمی‌آید
آیا مخزن آب را پر نمی کند؟ آیا مطمئن هستید که شیر آب به توالت روشن است؟ خوب، واضح ترین چیز را بررسی کردم، شاید این است که مکانیسم ورودی آب شکسته یا مسدود شده است. از آنجایی که قطعه بسیار ارزانی است، در صورت شک، همیشه ارزش تعویض آن را با یک قطعه جدید دارد.
 
 
 
5. کلید ورودی خیلی سخت است
تبلیغات مواد شوینده ممکن است کمی اغراق کنند، اما دروغ نمی گویند: رسوبات آهک باعث ویرانی واقعی می شود و می تواند به مکانیسم هایی مانند این آسیب برساند و به زور مسدود کند. به همین دلیل است که توصیه می شود هر از چند گاهی آنها را بچرخانید تا مربا نشوند. هنگامی که اینها تولید شدند، فقط می توانید کل شیر آب را با شیر جدید عوض کنید (و در اینجا، لطفاً به یاد داشته باشید که شیر آب اصلی خانه را ببندید، اگر نمی خواهید با این کار سیل کوچکی ایجاد کنید. در اصل بسیار ساده است). اینقدر سخت نیست؟
 
اگر هنوز سؤالی دارید و ترجیح می دهید که یک لوله کش حرفه ای تعمیر مخزن را انجام دهد ، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید، ما در سراسر اسپانیا خدمات ارائه می دهیم و لوله کش ما بیش از 25 سال تجربه دارد.
 
همچنین می‌توانید بدون تعهد از بسته‌های لوله‌کشی هوم لوله‌کشی و هوم لوله‌کشی پلاس مطلع شوید که از طریق آن با پرداخت مبلغی ناچیز سالانه، تمام خرابی‌های لوله‌کشی خود را تحت پوشش قرار می‌دهید. آنها را به صورت آنلاین با 10 درصد تخفیف استخدام کنید! به استخدام آنلاین بروید>
 
بازگشت به وبلاگ
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.